Representantes da Plataforma parodiaron o conselleiro de Educación, o ministro Wert, a igrexa e a patronal do ensino privado mediante a representación dun xuízo no que se volveu a esixir a retirada da LOMCE.
Integrantes da Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público protagonizaron
este mércores, 5 de xuño, diante da
Consellaría de Educación en San Caetano, unha nova mobilización en contra
da LOMCE que neste caso consistiu na representación dun xuízo que rematou coa
apertura dun expediente disciplinario ao Ministro Wert habida
conta do seu “maltrato ao ensino público” e coa súa expulsión do Sistema
Educativo.
Durante a representación do xuízo, membros da
Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público simularon as declaracións con
cabezudos do conselleiro de Educación e o ministro Wert nun, nun xuízo no que a
xuíza instrutora puido escoitar tamén os argumentos dos representantes da
Igrexa e da patronal do ensino privado concertado que, caracterizados para
ocasión, defenderon a xestión do Goberno central e galego.
Esta xestión foi cuestionada pola Plataforma Galega
en Defensa do Ensino Público que falou
en nome do profesorado, das nais e pais galegos e en nome do alumnado galego e que
acusou ao ministro, con numerosos argumentos,
de promover unha lei clasista, españolizadora, reaccionaria,
antidemocrática e confesional. Unha lei que liquida a igualdade de
oportunidades e expulsa do ensino os sectores sociais máis desfavorecidos.
Finalmente
a “xuíza instrutora” resolveu que a LOMCE pretende acabar co ensino público,
convertelo nun negocio e privatizalo. Elimina o ensino en galego para españolizar
todo o currículo e reforza a confesionalidade. Estimou as acusacións feitas
pola Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público, condenando o conselleiro e
o ministro a abandonar o sistema educativo e a afastarse dos labores de goberno
pola súa “manifesta incapacidade e agresión ao ensino público”.
O acto rematou coa
interpretación dunha coplas en contra da LOMCE elaboradas tamén para a ocasión
pola Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público.